maandag 26 augustus 2013




Vandaag zijn we lekker wezen shoppen met onze moeder. Helaas heeft Quinty niet meer kunnen vinden dan alleen een slot voor haar nieuwe step. Maar ik (robin) heb genoeg leuke dingen weten te scoren voor een laag budget. Ik ben er super blij mee en kan niet wachten tot Quinty en ik van kamer zijn gewisseld en ik mijn nieuwe kaptafel kan gaan inbouwen.

Hema:
  • Foundation brush black €3,10
  • Eyeshadow brush black €2,60
  • Powder brush black €4,- 
Action:
  • Max eyeliner gel €0,98
  • Max eyeliner potlood 3stk. €0,72
  • Coconut care bodylotion €1,49 (echt een aanrader!)
  • Haarschuifjes €0,39
  • Poedersponsjes €0,59
Jack & Jean:
  • Jacket €7,95 (afgeprijsd)
Kruidvat:
  • Essence powder €2,99
  • Essence foundation €3,39
  • Catrice eye brow pencil €2,59
Xenos:
  • Necklace €4,99

In totaal was ik €35,78 kwijt dus dat valt nog reuze mee.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke ketting! Ik wist eigenlijk niet dat ze bij de Xenos sieraden verkopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Dat wist ik zelf ook niet kwam er ook pas gister achter. Vind het best grappig ze hadden best leuke dingen, waaronder deze super toffe ketting.

      liefst, xx

      Verwijderen